Nasz sprzęt

Nasze systemy nagłośnieniowe

Nie ma nagłośnienia uniwersalnego, dlatego w naszym magazynie znajdziecie różnorodne systemy nagłośnieniowe, skonfigurowane pod nagłośnienie konkretnego rodzaju imprez.

Najbardziej spektakularne wrażenia pozostawiają po sobie kolumny koncertowe firmy L’Acoustics Kara oraz Kiva II. To właśnie te systemy nagłaśniają koncerty gwiazd, zarówno wewnątrz jak i w plenerze. Pracują w połączeniu z bardzo wydajnymi subwooferami SB28 oraz SB15

Kolejny rodzaj naszej działalności stanowi nagłośnienie kongresów i konferencji. Do tego typu imprez używamy małych, sprawnych, aktywnych głośników amerykańskiej firmy QSC
K8.2. To idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie trzeba pokryć równomiernie przestrzeń odsłuchową. Tu z koli niskie częstotliwości uzupełniają dyskretne, kierunkowe subwoofery KS212

A co jeśli jednak nagłośnienie trzeba postawić wśród gości?
Mamy rozwiązanie i na takie sytuacje.
Firma L’acoustics wyprodukowała linię głośników Syva, na mocnych podzespołach z lini koncertowych, jednak całość zamknęła w piękne obudowy.
Ich estetyka i design pozwala z powodzeniem postawić je nawet w galeriach artystycznych i muzeach, a ich skuteczność pozwala na bezstresowe nagłośnienie koncertu na żywo. Uzupełnieniem Syvy są równie wspaniałe, niemal referencyjne głośniki X8.

W sytuacjach kiedy są potrzebne NAPRAWDĘ małe głośniki rozwiązaniem są L’Acoustics 5XT.

Nasze konsolety

Nie ma udanego miksu bez odpowiedniej konsolety.

Do realizacji dźwięku używamy stołów które można podzielić na trzy rodzaje zastosowań:

Allen & Heath Dlive S7000 – to konsolety które zakupiliśmy specjalnie pod kątem realizacji wielokanałowych jak orkiestry symfoniczne. Pozwalają one na miks nawet do 128 kanałów, zarówno w pełnej rozbudowanej wersji ale również w wersji najmniekjszej –  Allen & Heath Dlive C1500
Konsolety pozwalają na wyposażenie całej orkiestry w słuchawki odsłuchowe oraz mikserki personalne Dlive ME1 dla muzyków, dzięki którym, w zależności od potrzeb, sami mogą dokonywać zmian nastawów.

Kolejną grupę stanowią konsolety mniejsze, odpowiednie dla koncertów rozrywkowych. To Yamaha  Yamaha CL5  i  Yamaha QL5, oraz Yamaha QL1. To modele które można spotkać w praktycznie każdym riderze, i są akceptowane przez niemal wszystkich artystów. Do realizacji koncertów używamy również analogowych spliterów sygnału firmy Klotz, z izolowanym odejsciem sygnału np. do wozu realizacyjnego TV.

Trzecią grupę stanowią miksery używane podczas konferencji i kongresów, gdzie często wykłady odbywają się oprócz sali plenarnej, w małych salach.
Tutaj idealnie sprawdzają się również cyfrowe konsolety QSC TM 16. Mimo swoich imponujących możliwości zostały zamknięte w niewiarygodnie małej nowoczesnej obudowie.
Pozwalają one uzyskać nastawy jak w dużych mikserach, co jest szczególnie istotne przy korekcji np. mikrofonów nagłownych.

Nasze mikrofony

W myśl że o doskonałym dźwięku stanowi jego najsłabsze ogniwo, od początku bezkompromisowo kompletowaliśmy nasze mikrofony.

I tak do nagłośnienia orkiestr symfonicznych używamy głównie instrumentalnych mikrofonów DPA 4099 spersonalizowanych pod każdy indywidualny instrument.

Używamy również mikrofony firm Neumann, AKG, Sennheiser oraz Shure.
Do koncertów rozrywkowych posiadamy klika setów mikrofonów spełniających większość riderów gwiazd.

Zdajemy sobie sprawę że podczas eventu przemówienie prezesa jest najważniejsze, dlatego ponownie bez żadnych kompromisów zainwestowaliśmy w najmniejsze a zarazem najlepsze mikrofony nagłowne. To ponownie marka DPA. Ich idealne brzmienie bez sprzęgnieć powoduje fakt że to nieliczne mikrofony kierunkowe na rynku. Przetwarzają one po prostu tylko mówcę a nie szumy z sali.

Co do wokalnych systemów bezprzewodowych, to stosujemy najwyższe modele cyfrowe ULX-D firmy Shure, pewne i bezpieczne, pozwalające wstroić się nawet w niewielką lukę w danej częstotliwości a do tego znakomicie brzmiące. Spełniając wymagania artystów mamy do nich wymienne główki z różnymi rodzajami wkładek dynamicznych i pojemnościowych, jak KSM9, Beta 58, SM 58 czy Beta 87.

Nietypowe rozwiązania sprzętowe

Podczas niektórych realizacji pojawia się problem przesyłu sygnału dźwiękowego. Naszym rozwiązaniem jest zaawansowany system przesyłu dźwięku po liniach światłowodowych. Bez względu czy to Stadion Narodowy, czy kilka kilometrów kwadratowych trasy pokazowej Verva Srteet Racing, jesteśmy w stanie bezpiecznie przesłać dźwięk i tym samym światłowodem po małych modyfikacjach również  obraz.

Szczególnie agencje eventowe czekają na nietypowe rozwiązania, mamy kilka takich u siebie:

Pierwsze z nich to niestandardowe użycie mikrofonu podczas szkoleń czy konferencji.  Catch Box to rozwiązanie na niestandadowe podawanie mikrofonu wszystkim tym którzy chcą zadać pytanie. Mikrofon z nadajnikiem jest zamontowany w sześcianie z miękkiej pianki a prowadzący po prostu rzuca Box do rozmówcy, a ten mówi do sześcianu. Oprócz doskonałego dźwięku wartością nabytą pozostaje nietypowy i integracyjny styl szkolenia.

Ciekawą formą nagłośnienia jest też system Silent Sound. To system kilkudziesięciu słuchawek bezprzewodowych z możliwością wyboru indywidualnego kanału dźwiękowego.  Systemu można używać podczas imprez tanecznych,. ale nam zdażyło się w słuchawkach szkolić pracowników fabryki samochodów.

Profesjonalne narzędzia

W kilku słowach należy wspomnieć o narzędziach pomagających w konfiguracji dźwięku.

To  wysoce zaawansowane programy, mają one niesamowite możliwości.

Zaczynając od programów  pozwalających na przygotowanie projektu pokrycia obiektu dźwiękiem, czy konfiguracje końcówek mocy,

az po pomiar i korekcję po instalacji systemu. Podczas samej realizacji odpowiednie softy pozwalają na bezprzewodowe zarządzanie konsoletami z pozycji iPada.

Należymy do globalnej sieci wypożyczalni L’Acoustics

SYSTEMY NAGŁOŚNIENIOWE
L’Acoustics
KARA II (142dB x H: 70° / 90° / 110°, V: 10°),
KIVA II (138dB, H: 100°, V: 15°),
SYVA (137dB, H: 140°, V: +5°/-21°),
X12 (136dB, H: 90°, V: 60°),
X8 (129dB, H: 100°, V: 100°),
5XT (121dB, H: 110°, V: 110°)
SB 28 (140dB),  SB 15m (137db), SYVA Low (137dB)
LA 8 AES,  LA 4X AES
QSC
K8.2 (127dB, 105°),  K12 (131db, 75°)
KS 212 (132dB)
SYSTEMY MONITORINGU
L’acoustics
X8 (129dB, H: 100°, V: 100°),
X12 (136dB, H: 90°, V: 60°),
QSC
K12 (132db, 75°),  K8.2 (127db, 105°)
Sennheiser
EW 300 IEM G3
Allen & Heath Dlive
ME-1 personal mixer,   ME-U hub
MIKROFONY BEZPRZEWODOWE
Shure
ULXD, QLXD
Beta 58, SM 58, SM87, KSM9
Sennheiser
SKM 100, 500
835 G3,  935 G3,  965 G3,
SK 100,  500 G3
HSP 4 EW3,  ME 4 EW

LISTA NASZEGO SPRZĘTU

MIKROFONY PRZEWODOWE
Sennheiser
E904,  E901,  E906,  MD421,
ME 36,  ME 35,  HSP4 EW3
Electro Voice
N/D 868
Audio Technika
ATM 350,  AT 2020
Neumann
KMS 105,  KM 184
AKG
C414,  D112
DPA
d:vote 4099,   d:fine 4188
SHURE
SM81,  SM57,  SM58,
Beta 58, Beta 57,  Beta 52
KONSOLETY CYFROWE
Yamaha
CL5,  QL5,  QL1,  01V96i,  RIO 32/16,  TIO 16/8
Allen & Heath
Dlive S 7000,  Dlive DM64, DX32
Dlive C 1500,  Dlive CDM32
MIDAS
PRO 2,  DL 251
QSC
Touchmix 16

UPstage.pl © 2018 - 2023
Projekt i obsługa VirBit.pl